In decursul anilor am primit foarte mult feedback pozitiv de la clientii nostri ceea ce ne indreptateste sa consideram serviciile noastre de reparatii cutii de viteze ca fiind de calitate. Ne bucura si faptul ca avem clienti din ce in ce mai multi din toata tara care utilizeaza transportul nostru de cutii de viteze de la client la noi si inapoi.
Acest sistem de transport, pus in slujba clientilor nostri, le asigura acestora trimiterea si primirea inapoi a cutiei lor de viteze dupa reparatii, in cea mai buna siguranta. A doua provocare pe care am reusit sa o rezolvam si consideram ca a fost un pas important, este deservirea cu piese de schimb pentru cutii viteze, la un pret rezonabil si a altor clienti care nu fac reparatiile la firma noastra.
Ce intelegem prin service de calitate?
Poate va puneti intrebarea, de ce spun toate acestea? Pentru ca in ultimul timp am avut discutii cu mai multi clienti care mi-au povestit despre problemele cu care se confrunta cand cauta un service de incredere sau un partener de afaceri cu care sa colaboreze.
Nu odata au ajuns la noi pentru reparatii, cutii de viteze care inainte au stat si 2 saptamani la alte firme pentru reparatii. Din cate am inteles, nici dupa doua saptamani nu aveau piesa necesara pentru reparatii ceea ce arata o mica problema de organizare si logistica.
Poate sunt multi care pot repara cutia de viteza daca au toate piesele in fata lor si au si schema cum trebuie sa faca, dar nu toti au o logistica bine pusa la punct pentru o eficienta cat mai buna.
De multe ori este nevoie de un om care sa se ocupe doar de partea de logistica pentru ca mecanicii sa poata lucra linistiti si sa aiba sub mana tot ce trebuie pentru o reparatie reusita. Este o munca care necesita foarte multa atentie si pe langa continua documentare despre piese este nevoie si de moderare intre client si importator.
Este usor sa gresesti si sa comanzi altceva si chiar daca produsul este returnabil se pierde timp pretios si cutia nu poate fi reparata in timpul propus. Bineinteles ca nu intotdeauna decurg lucrurile cum ar trebui si se mai intampla greseli dar in ansamblu daca totul se face dupa o logistica bine pusa la punct, greselile sunt minime.
Care sunt preturile capcana?
O alta problema observata este utilizarea unor preturi capcana, de catre anumite service-uri care incearca sa atraga clientul. Clientul cand aude pretul foarte mic, tinde sa aleaga acel service care crede el ca este un service bun unde mecanicii isi fac bine meseria.
Realitatea este insa alta si apare in momentul in care inainte de montarea piesei, aflam ca la oferta initiala s-a inteles altceva iar pretul real la piesa de care este nevoie pentru reparatii, este dublu.
Preturile la piese, pe piata auto, sunt oarecum echilibrate, nu exista diferente foarte mari, de aceea un pret foarte mic da de banuit ca este ceva ciudat acolo. Astfel de oferte insa fac ca cei care vad preturile respective sa aiba o impresie gresita asupra problemei.
Bune practici pe care le utilizam
Este dreptul fiecaruia sa aleaga cu cine vrea sa lucreze sau de la cine sa achizitioneze piesele de schimb. Daca insa v-ati hotarat sa apelati la noi, va asiguram ca practicam preturi foarte bune atat la piese cat si la serviciile de reparatii si ne place sa pastram transparenta lucrurilor.
In urmatoarele va prezint unele bune practici pe care le aplicam pentru a intari increderea clientilor
- Cand desfacem cutia de viteza pentru verificare, daca doriti va facem poze cu piesele defecte ca sa va oferim dovada defectiunilor existente dupa care va dam lista componentelor care trebuie schimbate alaturi de preturile acestora.
- Deseori trimitem piesele defecte la proprietar sa vada ce probleme au fost si de ce a costat reparatia asa de mult.
- Daca cumva un furnizor nu are piesa de schimb pe stoc si trebuie sa apelam la un alt furnizor la care preturile difera, va instiintam inainte de a comanda piesa.
- Preferam sa va dam pretul exact in momentul in care avem deja certitudinea ca piesa este pe stoc si poate ajunge in timp util la pretul stabilit.